Employer Branding Tips van Employin'

Wij vertellen jou graag meer over dit mooie onderwerp. Want hoe meer bedrijven enthousiast zijn over employer branding en hiermee aan de slag gaan, hoe dichter wij bij ons doel komen. Namelijk iedereen een leuke baan! 

Zakelijk succes door een sterk werkgeversmerk, hoe komt dat?

Een sterk employer brand (werkgeversmerk) helpt je om goede kandidaten aan te trekken voor je bedrijf. Maar de voordelen van een sterk werkgeversmerk gaan verder dan alleen maar werkgeverschap. Ook zakelijk kan het je heel erg helpen. Waarom? Dat leggen we uit in dit blog. Je trekt toptalent aan Dat

Lees verder »

Reageer áltijd op sollicitaties

Een onderwerp waar veel over te zeggen valt: Reageer je wel of niet op alle sollicitanten? Het kan natuurlijk veel werk zijn om op elke sollicitatie een reactie te geven, maar het advies is om het toch te doen. De voordelen wegen heel erg op tegen de mogelijke nadelen. Tegenargumenten

Lees verder »

Het belang van visuals in je employer brand

Het is een cliché: “Een beeld zegt meer dan duizend woorden”. En ik hoef je vast ook niet meer te vertellen dat veel mensen visueel zijn ingesteld. Eigelijk ligt het heel erg voor de hand dat je foto’s en video’s zou moeten gebruiken in je employer brand. En dan natuurlijk

Lees verder »

De kracht van het vastleggen van je bedrijfscultuur

Elk bedrijf heeft een bedrijfscultuur. Die ontstaat namelijk vanzelf. Maar als het er toch al is, waarom is het dan zo belangrijk om dit vast te leggen? Dat leggen we je uit in dit blog. Hoe je je bedrijfscultuur vastlegt, dat vind je terug in ons whitepaper “Talent Magnet”. Reden

Lees verder »

Waarom jouw bedrijf een werken-bij website nodig heeft

Op de pagina employer branding leggen we uitgebreid uit dat je merk en je werkgeversmerk twee verschillende dingen zijn. En dus ook twee verschillende doelen hebben. Je merk is bedoeld om jouw product of dienst aan klanten te verkopen. Terwijl jouw werkgeversmerk, of employer brand, als doel heeft om nieuw

Lees verder »